Thursday, January 22, 2009

terexcited plak..

tonite we r going to sg. petani kedah..


i'm so excited..this is my first experienced..my best friend's wedding...nurul fahizha fahimi..huhu..can't believe it actually..this is it..2 more days to go..n u know what i'm the one who nervous..seyesly..x pasal2 je kan..hehehe..


tau x??nurul is my first fren at usm..my first roomate..my dentist..my shophalic partner..my best fren forever..touching plak..huhu..dlu ms 1 blk ngan die..she always remind me to bring this n that..ganti my mom..(ttb tringat sbb tgh mabuk packing brg ni)..that why i think she married first..haha..huhu..i'm so happy for u dear..=)

kucing pun kawin..huhu..

3 comments:

nOoRoLe said...

teharunya aku baca post ni..

i know u'll follow my steps soon!! hehe

anyway. ko telah ditag. sila buat ok

noddy said...

aku mmg nak follow..
tp hopefully lmbt lg la
sape xnk kawin beb..huhu..
nway best x kawin??hehe

isyaNIA said...

hehe aku nak menyibuk gak