Sunday, April 12, 2009

tag from mas

tag from mas comey..lame x jmp mas..ble la bleh jmp ek..huhu..

Bekas kekasih saya adalah :manusia yg rugi..hahahahahahahaha.....



Saya sedang mendengar:lyn tag + denga lagu


Mungkin saya patut :study..mls nye..huhu..


Saya suka :ble dpt kua..shopping..hang out..



Sahabat-sahabat baik saya :who always there for me..in happiness..sadness..listen to me..=D



Saya tak paham : knape saye malas..byk setan kot..huhu..



Saya kehilangan :ongkos..mkn lme mkn susut..=(


Ramai yang berkata :OnG susah..tkt tp aku ttp cmtu..no changes at all..emmmm..



Makna nama saya :cahaya keagamaan..=P



Cinta itu adalah:crazy+ too complicated..



Di suatu tempat, seseorang sedang :merindui ku..hahaha..



Saya akan cuba :jadi rajin..cm susah je..chaiyuk nodi..



Ayat SELAMANYA membawa maksud :forever???


Telefon bimbit saya :da buruk..ble la bleh dpt yg bru..huhhh..



Bila saya terjaga dari tidur :tend to sleep again..


Saya paling meluat apabila :org yg x reti ckp elok2..ckp cm nk gadoh..eii x suke..



Pesta/Parti adalah :enjoy urself wif ur fren..even just for 3..



Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :kucing of course..


Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :19-22 kot..



Hari ini :saye tido byk..


Malam ini saya akan :mebuang mase lg..x bgs suggh..



Esok pula saya akan :siap kn keje cfcs..*sigh*



Saya betul2 inginkan : home..nk blk!!!!!


Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :saye nmpk muke saye la..



Pusat membeli-belah atau arked permainan:both..



Makanan Barat atau Jepun :i prefer western..



Bilik yang terang atau gelap :terang


Makanan segera adalah :maggi..mcd..kfc..



Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?bye..(kat sya td)


Siapa yang anda nak Tag?
nurul n sya syg..hehe..

No comments: